marți, 9 februarie 2010

Supa cu galuste


Ingrediente pentru Supa cu galuste


~ 500 gr carne de pui sau rasol de vita
(eu am avut un cocos din care am folosit ce mi-a ramas dupa ce am luat aripile, pulpele si pieptul)
2 morcovi
2 cepe
2 oua
14 lingurite gris
2 lingurite ulei
1 legatura patrunjel
sare
piper dupa preferinta

Mod de preparare:

Carnea se spala si se pune la fiert intr-o cratita cu ~ 3 litri apa.
Cand face spuma, aceasta se ia si se arunca.
Intre timp se curata morcovul si se taie rondele si ceapa se taie in 4.
Se lasa la fiert pentru minim 30 minute.
Cand carnea a fiert se strecoara supa in alta cratita si se pune in continuare la fiert.

Se prepara galustile.
Se separa albusele de galbenusuri.
Se bate albusul foarte bine, se adauga cate un galbenus, batand in continuare.
Se adauga sare, 2 lingurite ulei si 14 lingurite gris (7 lingurite de gris la un ou).
Se pune din compozitie cu o lingurita, in supa care fierbe in clocote.
Se reduce un pic focul.
Dupa ce se pun toate galustile (din 2 oua ies ~ 20 galusti), se pune un capac.
Din cand in cand (cand fierbe in clocote) se pune cate 1/4 de cana cu apa rece.
La sfarsit se adauga patrunjelul tocat.
Pentru cei care prefera supa mai iute, poate sa puna la servire piper proaspat macinat.

Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...