joi, 9 februarie 2012

Tortillas



Ingrediente:


2 căni făină,
130 ml apă,
10 g praf de copt,
1/2 linguriță sare,
3 linguri ulei.


Mod de preparare:


Într-un castron cernem făina cu praful de copt și cu sarea.
Adăugăm apa și uleiul și amestecăm bine.
Transferăm aluatul pe o suprafață plană presărată cu făina și frământăm 2-3 minute până aluatul se omogenizează și devine elastic.
Se lasă acoperit să se odihnească 15-20 minute.
Împărțim aluatul în 8 bucăți egale și le modelăm ca niște mingiuțe.
Luăm câte o mingiuță de aluat și o întindem cu un sucitor pe o planșetă presărată cu făină.
În momentele acelea chiar îmi doream un dispozitiv din acela șmecher de făcut tortillas.  
E un pic de muncă, dar merită.
După ce le terminăm de întins pe toate, trecem cu ele la copt.
Pe o tigaie grill încinsă așezăm tortilla și așteptăm maxim 1 minut. 
În momentul în care începe să facă bule, e clar că trebuie întoarsă.
Se mai lasă 30 de secunde și gata tortilla.
Se scoate de pe plită și se pune pe un platou (o farfurie mare) și se acoperă cu un șervet să stea la cald. 
La fel procedăm și cu restul aluatului.
Acum nu vă rămâne decăt să vă gândiți cum le veți folosi.
Se pot folosi ca atare pe post de pâine sau în alte rețete mexicane minunate.


PS: Promit că mâine vă arăt la ce le-am folosit eu.

5 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt!!!Trebuie neaparat sa fac si eu.Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune și mai ales foarte sănătoase (că stim ce punem în ele :) ) și mult mai ieftine decat la magazin
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut doar o singura oara,dar cred ca voi mai face.Arata asa frumos.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. We ѕtumbleԁ oνer here dіffeгent ωеbsite and thought І might checκ thingѕ
    out. I like what Ӏ see so noω i'm following you. Look forward to finding out about your web page yet again.

    Also visit my web site fotografie studio schmuck Tisch

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...