luni, 19 martie 2012

Chilli vegetarian


Ingrediente pentru Chilli vegetarian


1 ceapă,
2 dovlecei mici,
1 ardei gras verde,
1-2 linguri ulei,
2-3 lingurițe praf chilli (boia iute),
1 linguriță praf de chimen,
1 conservă fasole roșie boabe,
2 conserve fasole albă boabe,
2 conserve mici de roșii sau una mare de 800 g,
200 g boabe de porumb,
sare, 
pătrunjel verde,
ardei iute roșu sau verde.

Mod de preparare:

Fasolea albă, eu am preferat să o cumpăr uscată și să o fierb eu.
Am pus 500 g de fasole albă la înmuiat în apă rece seara și am last-o până a doua zi dimineața când am clătit-o în câteva ape și am pus-o la fiert în oala sub presiune pentru 30 minute.
Se curăță ceapa și se toacă mărunt.
Dovleceii se spală, se curăță și se taie cubulețe.
Ardeiul gras se spală, se îndepărtează semințele și cotorul, după care se toacă mărunt.
Fasolea din conservă (doar cea roșie în cazul meu) se pune într-o strecurătoare, se clătește și se lasă la scurs.
Fasolea albă se va pune și ea la scurs după ce a fiert.
Se încinge uleiul într-o cratiță și se călește ceapa și ardeiul pentru 5 minute la foc potrivit.
Se adaugă praful de chilli, chimenul și sarea.
Se mai lasă 2-3 minute amestecând ușor.
Se adaugă dovleceii, roșiile tocate cu tot cu zeama lor, porumbul și se amestecă bine.
Se lasă să fiarbă la foc mic pentru 15 minute.
Se adaugă fasolea albă și cea roșie (scursă de zeamă ) și se mai lasă 2-3 minute pe foc, după care se dă la cuptor (încins în prealabil) pentru 20-30 minute.
Servim fierbinte și ornăm cu pătrujel verde și cu câte un ardei iute.
Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...