joi, 20 septembrie 2012

Cartofi copți în jar

Ingrediente pentru Cartofi copți în jar

cartofi,
sare,
unt,
smântână și o fripturică :)

Mod de preparare:

Este o rețetă foarte simplă când aveți unde să o faceți!
Când stai la bloc, e greu, mai ales că acum s-a dat și legea cu grătarele.
Nu ai curte, yoc grătar.
Dar, măcar o dată pe an merită să faci așa ceva.
Nici nu se compară cu cei făcuți în cuptor!!!
Trebuie totuși să ai lemne, că nu e bine cu cărbuni.
Și dacă tot faci, ar trebui lemne pentru 2 grătare, că e păcat să faci friptura înainte și apoi să faci cartofii, pentru că durează ceva și nu vrei să mănânci friptura rece!
Când nu mai avem flacără, băgăm cartofii în jar.
După vreo 15-20 min, ne mai uităm la ei și-i întoarcem, pentru că trebuie să se facă uniform.
Se servesc cu unt și smântână.
Sau mai adăugăm roșii, cimbru, câte un cârnat, un mic sau o friptură.

7 comentarii:

  1. Foarte faini sunt cartofii astaia, mereu ii faceam la bunici si mereu au fost printre preferatii mei. Super! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cam asa este... Bunica mea imi făcea pe vremuri atât gutui căt și mere în jar.
    Abia aștept să mă duc iar pe la ea să o rog să-mi facă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am norocul sa stau la curte,si fac deseori cartofi in jar.Nu-mi mai trebuie nimic pe langa ei,ai mei insa prefera sa-i manance alaturi de friptura.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna idee. Ia sa scot eu gratarul maine in curtea cuiva :)

    RăspundețiȘtergere
  5. I κnoω this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get set up? I'm assuming having a blog like yours would coѕt a pгetty pennу?
    I'm not very web smart so I'm nοt
    100% sure. Any tips or advice would be greatly appreciated. Many thanks

    Feel free to surf to my page ... schmuck fotografie studio Zubehör

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...