luni, 10 septembrie 2012

Prăjitură răsturnată cu prune

Ingrediente pentru Prăjitură răsturnată cu prune

100 g zahăr,
2 linguri unt,
400 g prune,
4 ouă,
4 linguri zahăr,
4 linguri ulei,
4 linguri făină.

Mod de preparare:

Într-un vas rotund cu diametrul de 24 cm, am ars 100 g zahăr, după care l-am lăsat să se răcească în tavă.
Între timp am spălat prunele și le-am desfăcut în două, eliminând sâmburii.
Am pus bucățele de unt pe toată suprafața tăvii și am uns pereții laterali.
Apoi am aranjat jumătățile de prune pe fundul tăvii.
Am bătut gălbenușurile cu uleiul înt-un vas.
În alt vas am bătut albușurile cu zahărul.
Dacă până acum am folosit un mixer, acum putem să uităm de el.
Amestecăm cu o lingură gălbenușurile cu albușurile foarte ușor.
Apoi adăugăm făina în ploaie și amestecăm în continuare ușor cu o lingură.
Compoziția se răstoarnă peste prune și se dă la cuptor pentru 30 minute.
După ce scoatem tava din cuptor desprindem marginile cu un cuțit și se răstoarnă pe un platou.
Se servește după ce s-a răcit.
Poftă bună!

3 comentarii:

  1. What's up everyone, it's my first pay a visit at thіs site, аnd aгticle is actually fruitful
    in ѕupport of mе, keep up posting these
    types of content.

    my webрage :: schmuck fotografie studio Techniken

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...